Shazam impreuna cu Saavn intra intr-un parteneriat pe servicii streaming in India

shazam parteneriat cu saavn

Shazam a anuntat astazi ca a semnat un parteneriat cu Saavn, un serviciu de streaming de muzica din India. Consumatorii de muzica indiana vor avea acum ocazia sa descopere noi artisti prin intermediul aplicatiei Shazam care va fi conectata la libraria de peste 1 milion de cantece sud asiatice a Saavn.

Aceasta colaborare reprezinta un nou semn al politicii de expansiune agresiva lansata de Shazam. Luna trecuta, compania si-a deschis un birou in Sydney care se va specializa in publicitatea TV: consumatorii vad un produs intr-o reclama TV si pot sa-l cumpere prin intermediul aplicatiei. De curand, Shazam a lucrat si cu Brit Awards permitand celor de acasa sa foloseasca aplicatia pentru a accesa content bonus de tip „behind the scenes”.
Parteneriatul cu serviciul indian de streaming confirma ca firma vrea sa-si largeasca baza internationala de useri. Intr-un comunicat de presa recent, compania a anuntat ca se asteapta la o crestere de 98% in urmatorii 5 ani pe piata de muzica indiana. Daca luam in calcul ca aceasta regiune este foarte populata, industria muzicala de aici e in plin avant, dar si pirateria e la cote alarmante, Shazam demonstreaza ca nu se teme de challenge-urile legate de intrarea intr-o tara in curs de dezvoltare.

Parteneriatul exclusiv marcheaza insa si o miscare strategica din partea Saavn. Puternic concurat de Gaana si Dhingana, alte doua servicii de streaming importante pe piata indiana, optiunile de socializare oferite de Shazam ar putea convinge userii indieni sa treaca pe noua platforma.

Observatorii atenti au detectat semnale ale acestei colaborari de ceva timp – un spot TV pentru Airtel ce rula in februarie incuraja telespectorii sa shazam-uiasca reclama in schimbul unor cadouri.

Shazam spune ca ofera servicii de identificare muzica la aprox 300 milioane useri din 200 de tari. In fiecare saptamana, peste 2milioane de useri noi se alatura acestei baze. In ultimele luni, aplicatia s-a dezvoltat agresiv pe zona de functionalitati sociale – userii pot da share melodiilor ascultate pe Facebook, Twitter si Google+, dar pot descoperi si ce muzica asculta alti useri.

Sursa: TNW